söndag 28 juli 2013

En liten uppdatering bara

Vi åkte till Smögen i onsdags. Jag har inte varit så jätteflitig med kameran, men några bilder kan jag visa även om det är lite spretigt.

I torsdags åkte vi i alla fall till Lysekil och gick på Havets Hus:



På kvällen var vi hos min kompis Camilla och vi gick ut och drack lite vin, jag och hon. Camilla är bra på att hitta fina saker att ta kort på. 
Jag med, tycker jag, jag tog ju kort på henne medan hon tog kort på fina saker. Ännu finare:



Vi har promenerat ganska mycket. Med kisspaus.


Jag och Kristian drog nytta av att det fanns andra vuxna i huset när barnen somnat och gick ut för att ta en öl. I rädsla att somna på uteserveringen tog han sig en vodka redbull i stället, men efter den gick det bra.


Igår tog vi med pappa och åkte till Ramsvik, som ligger en knapp mil från Smögen. Ganska mycket för att det finns en öppningsbar bro där som Harry mycket riktigt tyckte var "siitcool".


Där finns en strand också.


Lilly visar här ungefär hur långt Harry och Kristian kom innan de såg brännmaneter och vände.


Och just nu sitter de med morfar och tittar på regnet.

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Dos Niños No Se Quitan La Playera No Se Quitan El Short No Los Calzones Si Me gusta Dos Niños Encuerados

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...