tisdag 16 oktober 2012

En extra härlig dag på jobbet

Jag jobbade i Halmstad idag för att hinna jobba lite extra i stället för att åka tåg till Helsingborg. Där fick jag besök.
Först var Harry inne en liten stund medan Kristian fick Lilly att sova i vagnen. Han hjälpte mig att fylla i lite siffror.



När Lilly hade somnat fick hon ligga bakom mig när jag jobbade medan Harry skulle till sjukhuset. Vi har misstänkt att han ser lite dåligt eftersom han blundar med ena ögat så fort han ska peka på något. Efter att tiden var bokat berättade han att det var Olle som hade sagt att man "måste göra så", men det var lika bra att kolla tyckte vi.
Det hade stört Lillys sov och blivit mycket jobbigare att få till en ögonundersökning om hon var med, så när det slumpade sig att jag skulle sitta i Halmstad just idag var detta en bra plan för alla.


Nu sov hon väl inte riktigt lika länge som planerat, men det var ändå dags för lunch när hon vaknade och när jag ätit satte jag henne med Drömmarnas trädgård i mobilen och kunde jobba vidare.


När de kom och hämtade henne hade Harry såna här läskiga pupiller efter ögondropparna:


Efter badet ikväll var de fortfarande stora och syns kanske lite bättre på det här kortet:


Hur det gick med ögonen? Han hade lite brytningsfel, men ser fullt tillräckligt. 
Så skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...