söndag 28 oktober 2012

Från min telefonsvarare ikväll 19:00

En ordagrann återgivning av meddelandet, som var inläst långsamt och lite teatraliskt. Det lät lite som om det var Sigge Eklund som läste in det.
Fast det var det ju inte.

Hej, mitt namn är Martin Hafskjär.
Möjligt bror till dig.
Jag ringer,
för att kontrollera hur du mår.
Hur ditt liv är så att säga.
Jag vet att du kanske är fullt införstådd med vem jag är.
Det kan hända att vi har samma mor.
Kanske samma far till och med.
Då ter det sig helt plötsligt normalt att jag vill veta hur du mår,
vad du gör,
var du bor,
vad du har för jobb
osv, alltså och så vidare.
Vänligen,
kontakta mig,
för att ge mig denna information.
Mvh,
mycket vänlig hälsning, Martin.
Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...