fredag 1 augusti 2014

Mer för pengarna

Vi var inne i stan igår, barnen och jag, och jag handlade lite grejer. Först var vi på Åhléns, jag behövde ett par sminkgrejer innan jobbet drar igång på måndag.


Min vanliga mascara och primer, totalt 295 kronor. 

Efter att ha provat åtta klänningar på Indiska utan framgång gick vi till Myrorna. 
Där betalade jag också 295 kronor men behövde en lite större påse.


Två scarves, 80 kronor.


Tre små rostfria uppläggningsfat, 60 kronor.


Och så handväskor förstås. Två stycken för 155 kronor.

I och för sig fick jag också betala 5 kronor för Harrys medhavda Happy Meal-bil som han hade lagt i en handväska och hon i kassan såklart trodde att vi köpte där. Men den smällen kan vi ta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...