tisdag 25 september 2012

Timme för timme - typ

Jag hade stora planer för bloggen idag. 

Tanken var att en gång i timmen dokumentera precis vad jag gjorde då från att jag vaknade tills jag gick och lade mig. Men så glömde jag bort 14:00 och 15:00 eftersom jag åkte tåg och då var ju liksom grundidén förstörd.  Det vore ju trist dock, om mitt hårda arbete var förgäves, så här får ni ändå:

Timme för timme - så länge jag kom ihåg det


07:00
Sminkar jag mig


08:00
Väntar jag på att tåget ska lämna Halmstad



09:00 (isch)
Sitter jag fortfarande på tåget och lyssnar på podcast


10:00
Väntar jag på en utskrift



11:00
Äter jag lunch


12:00
Kissar jag 



13:00
Var jag tydligen lite irriterande

13:53 var det dags att ta tåget hem idag eftersom Kristian skulle jobba, och då glömde jag alltså bort hela projektet. Jag kanske provar en annan dag igen, vi får se. 

Nu ska jag leka affär med Harry. På iPaden.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...