söndag 11 november 2012

Duktig pojk

Vi har varit på Gekås idag, jag och Harry. Där byggde vi en tron av våtservetter innan vi lassade i annat och han satt hur nöjd som helst i den. Att jag skrev mitt mobilnummer på hans hand påminde honom om att han inte ville komma bort, så han kände sig säkrast i vagnen. Väldigt smidigt får jag säga.


En av alla som kommenterade: Haha, där sitter du som en liten kung.

Harry: Jag e ingen kung. Jag e baja Hajjy.


När han började bli trött framåt eftermiddagen var det skönt att vi hade plockat på oss en mjuk julklapp till farmor. Men efter ett par minuters vila var han på topp igen, som han faktiskt har varit hela dagen. Vi har haft det så himla mysigt och roligt och ingen av oss har behövt höja rösten en enda gång. Han börjar bli stor.


Jag: Jag måste säga igen, Harry, att det är helt sjukt hur duktig du har varit idag. Vi har inte bråkat nån gång och du har inte sprungit iväg och du har bara gjort som mamma har sagt. Du klarade till och med att kissa varje gång utan att röra toaletten.

Harry: Och jag har inte gnällit heller. Inget gnäll alls.

Jag: Haha, nej, inget gnäll alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...