onsdag 28 november 2012

Man vet liksom aldrig vart det ska leda

Jag: (kramar Harry hårt efter jobbet) Åh, vad jag har längtat efter dig idag!

Harry: Jag har inte lätat efter dej.

Jag: Inte?

Harry: Nej. Det e fatt jag e en han.

Jag: Va? Hade du längtat efter mig om du var en hon?

Harry: Ja, en hon som dej. Å stoj som dej.

Jag: Jaha. (??)

Harry: När jag e stoj som dej jobbaj jag.

Jag: Ja, det gör du. Var jobbar du tror du då?

Harry: På stan.

Jag: På stan? Okej. I en affär då eller?

Harry: Ja, med en kompis.

Jag: Vad mysigt. Vad ska ni sälja i affären då?

Harry: Det finns ett jättegott hambujjae däj.

Jag: Ska ni ha en hamburgeraffär?

Harry: Ja. Och sallall.

Jag: Sallad med, ja.

Harry: Och mosad!

Jag: Haha, mosad vadå?

Harry: Mosad ost!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...