onsdag 7 november 2012

Kom igen

Harry vill gärna leka kurragömma varje dag nu för tiden. Vilket är lite märkligt eftersom han rent ut sagt suger på den leken, som jag har berättat förut.
Men han kanske känner att han behöver öva?

Harry: Mamma, du ätnaj till sesch och så jömmej jag mej häj inne.

Jag: Men inte säg var du gömmer dig, jag ska ju leta!

Harry: Jag jömmej mej i våjan säng, och du letaj, okej?

Jag: Nej, du får inte gömma dig i våran säng, du gör det varje kväll. Nu måste du gömma dig nån annan stans.

Harry: Okej, ätna till evla!

Jag: (var det inte sex?) Okej - etttvåtrefyrafemsexsjuåttaniotioelva, nu kommer jag! - Vaaar är Harry?

Harry: Mamma, häj e jag!

Jag: (menvafan)

Visserligen inte våran säng, men inte så himla kreativt heller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...