söndag 27 maj 2012

Torsdag, fredag, lördag

Vi har gjort mycket de senaste dagarna. En sammanfattning i bilder:


Dagisutflykt i torsdags. Av någon anledning blev det väldigt suddigt, men det är kanske lika bra eftersom det Harry har hittat och håller fram är en torkad fisk. 



Efter utflykten hängde vi med hem till kompis Alexander, där det bland annat dracks ur glasögonsugrör.


Igår var vi på stranden för tredje gången denna veckan innan vi besökte dagis rymdvernissage. Vi fick varken med oss kamera eller mobil, men små barn som sjunger "Jag är en astronaut" är väldigt gulligt, det får ni bara ta mitt ord för.


Tjejpoker igår kväll. Ganska lamt spel, jag tror aldrig ordet "check" har sagts så många gånger på så kort tid, men trevligt sällskap och en mysig kväll.


Idag har vi varit på stan och bland annat gungat lite. Hysteriskt kul om vi frågar Lilly.

Och nu har vi såklart tittat på Eurovision och firat Loreen med en öl. (Bokstavligt talat en öl, det var bara Kristian som fick, jag drack tydligen upp mina igår.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...