måndag 10 december 2012

Lite kort om kort

Jag har ju glömt berätta om pokerkvällen med bankpojkarna i torsdags.


När vi kom kunde vi se att värden suttit och läst på. Hade han vunnit hade man kunnat säga att det bara var därför och lite fuskigt och så. Men nu vann han ju inte.


Potten från början. Vi brukar köra att man får köpa nya marker för en hundring till inom den första timmen. Någon hann spendera trehundra spänn. Och sedan satt han ändå i Loser's Lounge och tittade på text-tv.

Han är bortklippt eftersom jag är så snäll..


Själv fick jag äntligen prova den sljivovica som min kollega S pratat länge och väl om. Jag trodde det skulle vara äckligt, men det var i alla fall mycket godare än både svensk snaps och whisky eller konjak eller sånt som man kan sitta och smutta på. 

Det var en trevlig kväll, men vann gjorde jag inte. Inte denna gången heller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...