söndag 2 december 2012

Lite om helgen

En viss bloggtorka i helgen beror på att vi har haft besök. Mamma och min plastpappa har varit här. Nu är det väl i och för sig kanske bara mamma som har märkt av bloggtorkan, men ändå.

Jag har haft kameran framme ovanligt lite, men några grejer fastnade på bild, och dem kan ni ju få se.

De hade med räkor som vi åt i fredags

Lilly slabbade när vi bakade frukostbröd i lördags

Harry öppnade första chokladluckan

Och sjöng på BR när vi tagit bussen in till stan

Italiensk biffgryta
Och igår kväll gjorde vi gryta på lövbiff. Jag tog kort för att blogga receptet, men det visade sig att det hade jag redan gjort.

Det var jättemysigt att ha dem här. Inte bara för att jag och Kristian fick shoppa födelsedagspresenter och Lilly fick kläder och Harry fick en alldeles egen dator som plorfar hade fixat så han har att spela på själv.

Men det blir ju inte mindre mysigt med presenter, det blir det ju inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...