måndag 7 januari 2013

Personlig almanacka

I alla julförberedelserna glömde jag bort att beställa årets kalendrar, men nu är det gjort. Jag tror det är fjärde året jag beställer från personligalmanacka.se för vi tycker så mycket om dem.



För första gången har vi använt egna bilder till omslaget, annars finns det olika design att välja på eller så kan man bara ta en färg. Men bäst är att man kan göra så många val för sidorna, om man vill ha klockslag eller inte, olika färger, om man vill kunna göra listor, om man vill ha linjerat eller rutat eller blanka blad i slutet och så vidare.



Lite sent att rekommendera för i år kanske, jag antar ju att de flesta av er är i alla fall lite tidigare ute än vad jag var. Men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...