måndag 22 april 2013

Trädgårdshelg i bilder

Vi var ute i trädgården så mycket vi bara kunde i helgen.


Vi lät mina vintersådder få lite solljus. Det var inte många som hade tittat upp, jag tror de har drunknat. Men då har jag lärt mig att borra fler hål i botten till nästa år.


Vi invigde hängmattan.


Och hade picknick.


Jag flyttade på lite lökar som annars skulle stryka med när Kristian rev trappan till altandörren.


Harry var med vid rivningen och räddade myror. Tyvärr bar han bort dem till en vattenpöl för att de skulle få dricka. Inte helt säkert att de överlevde räddningen.


Lilly höll sig lugn.


Så här fint blev det när trappan var borta. Nu är det bara att bygga altan.


Vi firade ett arbete väl utfört med en öl i gräset allihop.


Nejdå. När pappa lämnar ifrån sig flaskan är det ingen risk att det finns nåt kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...