måndag 15 april 2013

Vårrulle

Korvgrillningen i lördags, ja. Den sjunde i ordningen och kanske faktiskt den trevligaste. Jag vet inte riktigt varför, men jag vet att jag hade riktigt, riktigt roligt. Kanske för att all calamucho jag drack fick mig att glömma värdinneansvaret och bara vilja prata med mina vänner och busa med deras barn och bara ha skoj.

Tyvärr fick den mig inte att ta några som helst bilder som går att lägga upp på någon blogg (om man inte har en blogg som handlar om närbilder på folk med korv i munnen eller suddiga barn).

Men det såg väl ut ungefär som förra året:



Tack snälla alla som kom!




1 kommentar:

  1. Tack själv(-a) för en jättemysig eftermiddag och kväll (och nästan natt). Eller som E-O valde att uttrycka det i söndags: "Mamma, hemma hos Hajjy får man äta popcorn i sängen. Jätteooligt!" Nu ser jag fram emot vardagsvinet :-). Kramar från mig och gänget.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...