lördag 31 mars 2012

Jag MÅSTE rita nu mamma

Harry tycker att det är väldigt spännande med telefonspel och kan sitta länge med sitt djurpussel eller Talking Tom eller "fåglarna". Det är ju ganska tråkigt för mig, eftersom jag helst vaktar honom när han lånar så han inte raderar alla foton eller smsar chefen eller så. 

Då har det varit ganska bra att han roats av att "hjälpa till" när jag spelar Wordfeud eller Draw Something, han får trycka på play och han kan vara med och gissa vad folk ritar. Men så igår dög inte det längre.

Bell?
Tur att det går att börja om.




Jag hade en sekund på mig att trycka av för att visa att det hela ändå gick att rädda. Jag vet inte vem Henrik Bernström är, men han har ju fantastisk timing, det får jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...