tisdag 27 mars 2012

Nästa gång blir väl till jul

I lördags var jag och klippte mig. Före dess hade jag inte klippt mig sedan juli. Då var jag gravid i åttonde månaden, men min frisör visste inte att vi skulle ha barn eftersom jag inte varit gravid gången innan. I november.

Jag vet inte varför det är så svårt, men förutom möjligen att putsa fönster finns det inget jag skjuter upp så länge som att boka klipptid.

Före
Så här långt hann det bli. Jag såg ut som en tolvåring som liksom måste ha längst hår i klassen.

Efter
Och i lördags såg det ut så här. Nu är ju kanske inte plattångande en halvtimme något jag prioriterar i vardagen, så riktigt så här ser det ju inte ut nu. Men kortare är det i alla fall.

Jag var tvungen att få en ny frisör eftersom min gamla har slutat, så jag var inte helt säker på att det skulle bli bra. Som ni förstår tar det ju ganska lång tid för mig att testa runt, så jag är mycket glad och lättad över att jag blev nöjd med en gång, och har bestämt mig för att behålla henne.

Även om hon själv inte kommer märka det på ett tag.



2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...