onsdag 7 mars 2012

Varför jag inte kom i säng igår

Först och främst är ju tisdag lite av en tv-kväll för mig, då jag brukar fastna på femman och titta på halvdåliga sitcoms efter Desperate Housewives. Så jag såg på tv längre än jag borde varit uppe, det gjorde jag.

Men den största anledningen är att min bror och hans söta flickvän introducerade ett nytt spel på mobilen i lördags. Draw Something.

Lite som rita, gissa, spring som vi sa när vi gjorde det i skolan. Fast i stället för att springa sitter man kvar. Länge, som sagt.

Roligt och alltså lätt beroendeframkallande. Så här ser det ut när man ritar lite snabbt och lätt (normalt):






Eller så kan man sitta och klottra en stund för att man helt enkelt inte har nåt bättre för sig.








Ladda hem appen, logga in med facebook och spela med mig om vi är vänner där. Fast inte nu, Lilly verkar hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...