tisdag 12 juni 2012

En ovanligt trevlig tisdag

Idag hade vi finbesök från Jersey när min kusin och hennes lilla dotter kom och hälsade på ett par timmar. Jag tog ganska många kort på de små sysslingarna, som föddes med bara fyra dagars mellanrum, men eftersom vattenspridaren kom fram var de nakna på alla, så dem håller vi nog inom familjen. Men jag klippte ut deras söta fötter när de satt i en fåtölj och lekte med en iPad.


När de hade åkt bestämde vi oss hastigt och lustigt för att åka till Äventyrslandet, som Harry har tjatat pratat om varje dag sedan vi var där på invigningen.


Den här åkte Harry säkert tio gånger.


Och så åkte vi masken alldeles själva. Det var så roligt att jag tydligen tappade min överläpp.


Det här trodde vi inte riktigt var sant, men maskföraren bromsade nog lite för mycket i nerförsbacken så masken stannade. Och så fick de balansera ut och skjuta på. Mycket underhållande.



Harry körde noshörningsradiobil, men blev så förnärmad när ett annat litet barn krockade på honom att han inte ville mer, så han fick lyftas ut. Jag får förklara det skojiga med radiobilar till nästa gång.


  

Vi hade sån tur att vi helt oplanerat fick sällskap av Alexander, det tyckte de var mysigt.

Efter stängning gick vi och lyxade till det med hamburgare till middag fastän det bara var tisdag.



Där lekte vi vår favoritlek, att hålla för ansiktet och sedan överraska med olika ansiktsuttryck:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...