onsdag 13 juni 2012

Jag kollade när vi gick ut. Det fanns ingen skylt.

I kassan på Ävenstyrslandet igår.

Jag: Hej, vi vill köpa säsongskort.

Biljettflickan: Okej, har ni foton med er?

Jag: Nej, det visste vi faktiskt inte att man skulle ha.

Biljettflickan: Jo, det ska man, men ni kan väl ta med det nästa gång då.

Jag: Vad bra! Det skulle ju kunna vara ett bra tips till den som har hand om hemsidan annars, att skriva det där.

Biljettflickan: (i en ton som antyder att hon inte alls uppfattar att jag faktiskt bara menar det som ett tips och inte kritik) Det står ju på skylten där. (pekar lite som att det fanns en skylt bredvid mig)

Jag: Jo, men då är man ju redan här.

Biljettflickan: (tittar på mig, kanske lite otåligt)

Jag: Hehe, utan foton.

Biljettflickan: ...

Jag: Okej, det var bara ett tips, tack så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...