tisdag 12 februari 2013

Om hur Harry fick en hjärnskada. Faktiskt.

Medan jag pratar i telefon med Kristian  lyckas Harry böja sig in i sin skrivplatta samtidigt som han puttar fram den mot en stor nalle bakom så locket faller ner i ansiktet på honom. För att det ska bli begripligt bifogas bild:


Jag: Ska du säga puss puss till pappa?

Harry: (surar för att jag inte gett hans stora olycka tillräcklig uppmärksamhet) Nä!

Jag: (i telefon) Nej, han vill inte, han är sur för att han fick locket till skrivmojen i huvet. 

Harry: (pekar på kinden) Jag fick den inte i huvet, jag fick den hä.

Jag: Men kinden sitter väl på huvet?

Harry: Nej, det är inte huvet.

Jag: Fick du den i ansiktet då?

Harry: Nej. Det är hänan!

Jag: Fick du locket i hjärnan?

Harry: Ja. Fastist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...