torsdag 26 januari 2012

Brickor - inte bara för födelsedagsfrukost

Jag har börjat ha brickor framme med grejer på, både praktiskt och fint tycker jag.

Bricka Plattan finns på Designtorget

Teakbrickan har jag köpt på Tradera.

Mycket mer praktiskt än en duk om man till exempel skulle vattna lite utanför en blomma. Och det går mycket snabbare att torka av eller diska en bricka än att tvätta en duk.

En Tradera-teakbricka till
Och en fin bricka gör sig bra i en dukning. Som här, från julafton, när brickan får matcha servettringarna i teak. Jag gillar teak.

Bricka Bärbar från IKEA
Det ser mycket mer ordningsamt ut i köket än om flaskorna bara stått på bänken.

Andra fina brickor, som jag inte har hemma (än):
Source: signerat.se via Maria on Pinterest

Pelargonbricka från KD Konstig Design

Source: signerat.se via Maria on Pinterest

TP-bricka från Toodeloo
Source: tradera.com via Maria on Pinterest

Se där, ytterligare en teakbricka från Tradera. Jag har ingen i plektrumform.
Måste nog lägga ett bud nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...