onsdag 18 januari 2012

En favorit - Nagellack

Förr hade jag en massa olika flaskor med nagellack och använde aldrig slut en enda flaska. Just under mammaledigheten är väl inte måla naglarna något jag gör direkt regelbundet, men till nyårsafton skrapade jag ur det sista röda och fick därmed köpa nytt härom dagen. Man vet ju aldrig, får jag ett ryck är det ju bra att ha grejerna hemma.
Förutom ett klart lack är detta det enda man behöver tycker jag. Rött funkar alltid och nyansen är precis lagom röd så den matchar nästan allt.
Mavala nr 69 - Bordeaux
+ Plus för den lilla flaskan som man faktiskt hinner använda upp innan det blir tjockt och geggigt och måste spädas ut med aceton.

- Minus för att jag blev sugen på rödvin nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...