måndag 27 augusti 2012

Det gäller att passa på innan man sätter sig med räkningarna

Jag börjar jobba på måndag efter över ett år hemma med finbarnen.
Och dessutom ska jag börja pendla till Helsingborg i stället för att bara ta bussen in till stan.

Jag gillar ju mitt jobb och så, det gör jag verkligen, men jag gillar ju liksom att träffa barnen också mer.
Så man skulle kunna säga att det ligger lite ångest över den här veckan.

Tur då att nya kjolar och klänningar hjälper så bra.

Kjol från Indiska

Och klänning från Indiska

Och, se där, en klänning till. Från Indiska.

För att inte prata om den läkande effekten ett par nya klackar kan ge.

Din sko

En ny handväska också och jag kanske till och med börjar se fram emot det här lite.

2 kommentarer:

  1. Jävla hynda, den där prickiga klänningen vill ju jag ha!! Sitter dock som gjuten på dig, du är jättefin! Lycka till med jobb-starten på måndag. Förstår ångesten. Men vi ses ju på lördag. Då blir det kalas :-). Kram!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag lovar att jag inte skulle hysa något som helst agg om du köper den prickiga klänningen du också! Men jag hade tänkt att kanske ha den på lördag, så kommer du på kalaset i den kan du vara en hynda själv! ;-)
    Kram på dig

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...