måndag 13 augusti 2012

Helgen i bilder

Vi har haft en väldigt fin och rolig helg med min vän Espen på besök från Norge.


Barnen hade aldrig träffat honom förr, men han blev snabbt en favorit. 
Även om han pratar konstigt.


Vi visade både stan och stranden.



Lördag kväll tog vi bussen hem till Sara & Jeppe och drack öl och Jeppes goda drinkar. Jag fick ansvaret över babywatchen eftersom jag råkat sätta mig på den enda platsen där den hade täckning. 
Så länge jag satt helt stilla.


Espen frös.


De av oss som fick barnfritt gick ut och drack mer öl. Och dansade. 
Och såg det här:


På söndagen var jag väl lite trött ska erkännas, men jag orkade ändå iväg till Äventyrslandet en liten sväng.
Där åkte Harry radiobilar och karuseller och bergochdalbanan. Ja, och så lekte han lite med bollhavsbollarna också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...