onsdag 15 augusti 2012

"Man vet ju aldrig när nån vill ha hjälp att öppna en öl liksom"

Jag tänkte visa vad som fanns i alla orange paket igår.


Favoriten var ölglasen som det står Leffe på. Min man är löjligt förtjust i att dricka öl ut "rätt glas" och de här tyckte jag var fina. Så då fick han såklart lite öl också. Några har redan strukit med.

I övrigt fick han Harry Potter-box, en kork för att få vakuum i vinflaskan om det skulle bli nåt över, fyra plektrum, milkshakemix och sugrör "av Lilly", ett ringspel av Harry och en liten fånig pipett att droppa vatten i whisky med.

Dessutom fick han en ring som även är en kapsylöppnare, men den hittade jag inte när jag skulle ta kort.

Kan han verkligen ha tagit på sig den till jobbet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...