onsdag 1 augusti 2012

Instagram - när facebook och blogg inte tar tillräckligt mycket tid

Nu finns jag på Instagram också, följ gärna, där heter jag _mariapauline_ .
Jag tror att det ska funka att klicka  här för att titta även om man inte har Instagram själv.

Här är några bilder som jag lagt ut de här första dagarna:

Från Tylösand förra veckan


Vuxenhanddukarna var slut,  hellre huva än tvätta tydligen


Lilly kladdar


Harry sov med huvudet under täcket när det åskade


Barnen badar


Jag fotade från bilen på väg hem från Gekås ikväll


Också från bilen

Alla foton är ju filtrerade och grejade med som ni ser. En annan dag tänkte jag berätta vilka verktyg jag brukar använda, men det får bli i ett eget inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...