torsdag 2 februari 2012

Tre trevliga saker från gårdagskvällen


I kronologisk ordning:

1. Att Harry verkade förlåta mig för att jag klippte hans hår på eftermiddagen. Det hela fick lov att gå fort för att få slut på allt gråt och snor, med resultat därefter. Hade han förstått hur han ser ut hade han nog inte förlåtit mig, men som tur är tror han att även håret omfattas när man säger att han är fin.

2. Att jag var hemma hos en kompis och drack öl. Att sitta och prata med Sara en hel kväll är ett av mina favoritsätt att fördriva tid på.

3. Att jag fick en underhållande taxichaufför till hemresan. När han hörde vart jag skulle frågade han direkt om jag kände den mest kända personen på vår gata, och pratade sedan hela resan om hur ofta han hade kört honom, om hur det såg ut inne i huset, och om hur trevlig han är.
Vem det är? Jag säger inga namn, men jag har hört att han känner en bot.

Den näst mest kända personen på vår gata är nog den trevliga killen som har skrivit text till den här låten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...