onsdag 29 februari 2012

Pelargonsticklingar är inte alls tantigt

Ikväll hade jag med båda barnen på trädgårdsskola på Plantagen. Jag hade riggat för att Lilly skulle sova och Harry sitta tyst i vagnen. Förutsättningarna för det sistnämnda var en liten burk med Ahlgrens bilar och en ny bok om en buss. Det hela funkade hur bra som helst, fast de liksom vände på det.

Tydligen en skittråkig bok 

Tydligen en skitrolig informationsträff
Jag blev väl inte jätteglad när hon vaknade lagom för att höra "Välkomna hit", men hon var nöjd och glad hela tiden, och störde bara lite när hon började skratta då och då åt ingenting.

Om jag lärde mig nåt?
Japp, jag gör tydligen helt fel med mina pelargonsticklingar när jag sätter dem i en kruka med en gång. Som tur är vet de inte om det själva.

Tydligen ett skitbra ställe att växa på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...