torsdag 16 februari 2012

Gör mig glad

Ni är faktiskt ganska många som läser det här, visste ni det?

Nej, det visste ni inte, för hittills har den här stackars bloggen bara fått en enda postad kommentar. Och den var från min man. Nu var han i och för sig "Anonym", men inleder man med "Hej älskling", så är det ju inte så svårgissat.  (Dessutom har jag för mig att han ringde och sa "Nu har jag kommenterat på din blogg")

Men ni får jättegärna vara anonyma om ni vill, det hade bara varit kul att se om någon tycker någonting om det ni läser.

Då säger vi så då? Nu börjar vi kommentera lite, ok?

2 kommentarer:

  1. Jag och Ebba läser din blogg ibland när vi inte har annat för oss - kul att se vad andra mammalediga hittar på! Ta en fika någon dag tillsammans kanske? Vi har också en blogg: ebbakarlsson.wordpress.com så kan du se vad vi hittar på :) Kram kram från Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker absolut vi ska fika någon dag! Jag har faktiskt tittat på Ebbas blogg när hon var riktigt liten, men det var länge sedan nu. Jag ska lägga till den på min läslista. Kram på dig

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...