onsdag 8 februari 2012

Jag må vara svag, men jag kommer få fina rabatter

Jag fick ett mail från Odla.nu med erbjudande om sommarblommande lökar. Mitt i trädgårdsplaneringen som jag är var jag ju tvungen att bara titta runt lite, "men det är för tidigt att beställa så jag ska inte ha nåt" tänkte jag.

Detta (och kanske lite till) kommer med posten om några veckor:

Dubbel lilja 'Annemaries Dream'
Dubbel lilja 'Annemaries Dream'

Dahlia 'Creme de Cassis'
Dahlia 'Creme de Cassis'

Dahlia 'Joncondo'
Dahlia 'Joncondo'

Ranunkel - Rosa
Ranunkel

Gladiolus 'Green Star'
Gladiolus 'Green Star'


BONUS - Lilja 'Night Flyer' 1 st
Lilja 'Night Flyer'

Den här sista fick jag som bonus för att jag beställde så mycket lagom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...