lördag 18 februari 2012

Hurra hurra

Bloggen fyller 100 inlägg.

Och hur firar vi det?

Jo, jag har bestämt mig för att följa med min vän Liza ut ikväll! Hon trotsade igår kväll regeln som säger att det inte är någon mening med att fråga småbarnsföräldrar (och absolut inte ammande mammor) och bjöd med mig på förfest ändå. Och för att jag blev så glad att hon gjorde det har jag bestämt att jag minsann ska med.

Så nu måste jag tvätta. Sedan de enda byxorna som passade sprack förra veckan är min tjock-efter-bebis-garderob minst sagt begränsad. Jag ska försöka hålla mig ifrån utbrott i stil med "ÅÅååhh, vad jag är tjock! Jag har INGENTING att ta på mig!!" och tänka på att man sällan bryr sig så mycket lite senare ändå.

Vill man bli fin får man dricka vin. Eller vad det heter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...