torsdag 12 april 2012

Jag TROR inte det?


Harry: Mamma, jag få husdjur annan dag?


Jag: Vill du ha ett husdjur?

Harry: Ja

Jag: Vad vill du ha för husdjur då?

Harry: En jaff!

Jag: En giraff?

Harry: Ja. Och fant åsså.

Jag: En giraff och en elefant?

Harry: Ja. Jag kan rida på dom.

Jag: Mmm, men var ska de få plats då? Giraffer och elefanter är ju väldigt stora.

Harry: Nä, fanten är inte stor. Fanten är liten.

Jag: (börjar förstå var det här kommer ifrån) Men Musse Pigg hade bara en elefantbebis, den blir jättestor sen. Elefanter och giraffer är inte så bra husdjur att ha hemma.

Harry: Jo. Dom är bja. Jättebja är dom.

Jag: Vi får se, älskling. Men jag tror inte det.

Mickey Mouse Clubhouse Daisy's Pet Project 2/2
Kaninen var tydligen inte intressant
(Bilden lånad härifrån)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...