tisdag 3 april 2012

Knickers & calamucho

Ikväll har jag varit på me&i-party. För er som inte vet är det ett gäng mammor som samlas och köper dyra, men fina, barnkläder. Själv var jag där för mysbyxorna.

magic knickers
Världens skönaste byxor

Trots god kvalitet har jag på tre år slitit hål på två par eftersom jag har dem varje dag hemma. Det är inte alltid de finns med i kollektionen, men nu gjorde de det så jag kunde beställa nya. Lätt världens skönaste byxor för hemmaskrot.

Tillställningen var trevlig så redan där kunde jag varit nöjd med kvällen, men sedan lyckades jag locka med min bästa vän Sara på lite vardagsvin och då blev den ännu bättre. Vi drack calamucho och pratade en stund innan min snälla man körde henne hem.


Calamucho är en stor favorit sedan min kompis Martin varit ett år i Spanien och kom hem och sa att nu skulle vi dricka rödvin och cola. Jag tänkte att han var dum i huvet, men gick med på att prova, med hans vin. Men oj, så gott det är! 

Man blandar hälften cola och hälften billigt blaskigt rödvin och spetsar till det med citron och is. Världens bästa bål  som vi alltid har som välkomstdrink på större fester, och nu hade vi citroner och en tetra kvar i kylen från vårrullen.

Så tack Jenny och tack Sara för en trevlig måndagskväll! Nu ska jag sova lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...